Önceki dönem Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı, AK Parti Eskişehir Milletvekili Fatih Dönmez, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’nin başkanlığında gerçekleştirilen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı.

AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ile çok sayıda milletvekilinin iştirak ettiği toplantıda, İçişleri Bakanlığı’nın yürüttüğü çalışmalar ve önümüzdeki döneme ilişkin planlamalar ele alındı.

Toplantının ardından değerlendirmelerde bulunan Fatih Dönmez, güvenlikten yerel yönetimlere, afet yönetiminden vatandaş odaklı kamu uygulamalarına kadar geniş bir yelpazede sürdürülen çalışmaların kapsamlı şekilde değerlendirildiğini ifade etti.

Dönmez, kamu kurumları arasındaki koordinasyonun güçlendirilmesi, vatandaşların beklentilerinin karşılanması ve Türkiye’nin hedeflerine ulaşması noktasında istişare mekanizmalarının önemine dikkat çekerek, ülkeye ve millete değer katacak çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

İçişleri Bakanlığı ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda, ilgili alanlarda devam eden faaliyetler ve geleceğe yönelik yol haritası hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Fatih Dönmez, ortak akıl ve sorumluluk anlayışıyla Türkiye’nin kalkınması ve vatandaşların refahı için çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

Kaynak: Haber Merkezi