Eskişehir Otogarı’nda bulunan tuvaletlerde musluk başlıklarının zarar görmüş halde bulunması vatandaşların tepkisine neden oldu.
Kullanıma açık alanlarda meydana gelen tahribat nedeniyle bazı muslukların işlevini yitirdiği gözlemlenirken, vatandaşlar kamu malına zarar verilmesine tepki gösterdi.
Kırılan muslukların onarılarak yeniden hizmete sunulması talep ediliyor.
Muhabir: Meral Demirbilek





