Eskişehir’de etkisini artıran sıcak hava, hafta sonu kent merkezindeki yoğunluğu da önemli ölçüde azalttı. Normal günlerde kalabalığıyla dikkat çeken 2 Eylül Caddesi, öğle saatlerinde alışılmış görüntüsünden uzak kaldı.
Hava sıcaklığının en yüksek seviyelere ulaştığı saatlerde vatandaşların büyük bölümü evlerinde kalmayı tercih ederken, cadde üzerindeki yaya hareketliliğinin belirgin şekilde azaldığı görüldü.
Muhabir: Nilay Erdoğan





