Eskişehir'de etkisini sürdüren sıcak hava, vatandaşların hafta sonunda serin ve kapalı alanlara yönelmesine neden oldu. Cumartesi gününü değerlendirmek isteyen çok sayıda kişi alışveriş merkezlerini tercih ederken, özellikle yeme-içme katlarında yoğunluk yaşandı.
Aileler, gençler ve çocuklu vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği AVM'lerde masa bulmak zaman zaman güçleşti. Dışarıdaki yüksek sıcaklıktan bunalan Eskişehirliler, hem serinlemek hem de vakit geçirmek için alışveriş merkezlerinde zaman geçirdi.
Muhabir: Nilay Erdoğan





