Vali Yılmaz mesajında şu ifadelere yer verdi;
“Sağlık hizmetlerinin en önemli halkalarından biri olan, ilacı hastaya ulaştırmanın ötesinde danışmanlığı ve rehberliğiyle toplum sağlığına ışık tutan tüm eczacılarımızın 14 Mayıs Eczacılık Günü’nü en içten dileklerimle kutluyorum.
Eczacılık sevgi ve sabırla örülü bir şifa köprüsüdür. Vatandaşlarımızın en yakın sağlık danışmanı olarak günün her saatinde büyük bir özveriyle hizmet veren eczacılarımız, Eskişehir’imizin sağlık altyapısının en güvenilir tamamlayıcısıdır.
Kapısı güvenle çalınan eczanelerimiz hemşehrilerimizle kurulan güçlü gönül bağlarının merkezidir. Özellikle salgın dönemlerinde ve afet zamanlarında sergilediğiniz fedakârlık, bu kadim mesleğin ne kadar hayati bir sorumluluk taşıdığını bir kez daha kanıtlamıştır.
Şehrimizin huzuru ve esenliği için akademik birikimlerini insan sevgisiyle birleştiren, gece nöbetlerinde şifa bekleyenlere umut olan tüm eczacılarımıza ve eczane çalışanlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.
Bu anlamlı gün vesilesiyle, ebediyete irtihal eden eczacılarımızı rahmetle anıyor; görev başındaki tüm eczacılarımıza sağlıklı, huzurlu ve başarı dolu bir meslek hayatı diliyorum”





