Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, katıldığı bir programda AK Parti Eskişehir milletvekilleriyle ilişkilerine yönelik yöneltilen soruya dikkat çeken bir cevap verdi. AK Parti Eskişehir milletvekilleri ile diyaloğunuz var mı?” sorusuna cevap veren Kurt, “Nebi Bey’le zaman zaman görüşüyorum. Diğerleri zaten Eskişehirli değil. Tanımıyoruz, görsek bile merhaba deyip geçiliyor” ifadelerini kullandı.

İl ve ilçe başkanı selam vermekte zorlanıyor

Eskişehir’e yapılacak yatırımlar konusunda, iktidarın Eskişehir temsilcileri ile uzlaşma ve anlaşma konusu ile ilgili konuşan Kurt, “Anlaşalım elbette ama bu hep ben yeneyim, hep benim dediğime gelin, teslim olun, olmaz. Ben teslim olmam. Kimse kusura bakmasın, haklıysak, Odunpazarı halkının sorunlarını sonuna kadar savunuruz, mücadele ederiz. Haksızsak bizi ikna etsinler. Ama hep biz haksız, onlar haklı olmasın. Yani yukarıda oturan bir avantaj elde etmesin. Uzlaşma karşılıklı olur, teslim olarak olmaz. Biz her konuda Adalet ve Kalkınma Partili bireylerle uzlaşıyoruz, anlaşıyoruz, hiçbir sıkıntı yok. Ama kurumsal anlamda il başkanı, ilçe başkanı selam vermekte zorlanıyor, olur mu böyle bir şey”


Kaynak: Haber Merkezi