Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, karne heyecanı yaşayan öğrenciler için bir kutlama mesajı yayımladı. Başkan Ataç, eğitim öğretim yılını tamamlayan tüm öğrencileri tebrik ederken, onların başarısında emeği bulunan öğretmenlere ve velilere de teşekkür etti.

Mesajında yaz tatiline de değinen Ataç, Tepebaşı Belediyesi'nin bu yaz da çocuklara yönelik kurs ve etkinliklerle eğitim ve eğlenceyi bir araya getirmeye devam edeceğini belirtti. Çocukların yeni deneyimler kazanacağı ve keyifli vakit geçireceği programlarla yaz boyunca yanlarında olacaklarını ifade eden Ataç, tüm öğrencilere iyi tatiller diledi.

Kaynak: Haber Merkezi